Termeni și Condiții
Vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.toroshop.ro implica acceptarea termenilor si conditiilor de mai jos.
La fiecare utilizare sa cititi cu atentie informatiile afisate, deoarece pot aparea modificari, iar utilizarea site-ului implica acceptarea acestor modificari.
Datorita politicii noastre de transparenta, va rugam sa parcurgeti toate sectiunile.
Atentie! IMPORTANT!
TORO SHOP S.R.L. (toroshop.ro Casa de comenzi) nu incaseaza bani pe teren prin agenti de vanzari, incasarile se fac online prin banca sau aplicatia de plata card online securizata in baza facturii proforme sau in sediile noastre prezente pe site.
- Fiecare factura proforma are numar unic de inregistrare si afisat consultantul dedicat in partea dreapta jos.
- Verificati ca numarul consultantului sa fie prezent pe website alaturi de poza consultantului in sectiunea contact.
- Pentru orice tentativa de frauda legata de TORO SHOP S.R.L. apelati URGENT la 0724 971 340 Ionut Grigore sau la cea mai apropiata unitate de Politie.
toroshop.ro isi rezerva dreptul de a face modificari si actualizari ale acestor termeni si conditii, fara o notificare in prealabil sau precizare a motivelor. toroshop.ro isi rezerva dreptul de a corecta orice eventuala eroare sau omisiune in afisare care poate interveni datorita unor greseli umane sau de software. Continuarea utilizarii site-ului implica acceptarea modificarilor efectuate.
Site-ul www.toroshop.ro este proprietatea TORO SHOP S.R.L. si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul scris al TORO SHOP S.R.L. a oricaror elemente regasite in site, chiar daca aceste elemente poarta marcaje de protectie, atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare.
Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.toroshop.ro reprezinta acordul dumneavoastra privitor la termenii si conditiile inscrise pe acest site.
1. Prelucrarea datelor cu caracter personal
toroshop.ro si TORO SHOP S.R.L. respecta legile in vigoare privitoare la confidentialitatea datelor si garanteaza folosirea datelor oferite de utilizatori sai doar in scopul pentru care au fost introduse (efectuarea si procesarea comenzilor, stabilirea contactului cu clientii, pentru informatii despre oferte).
toroshop.ro si TORO SHOP S.R.L. nu incurajeaza spamul.
toroshop.ro nu furnizeaza, nu ofera, nu face schimb cu terti datele oferite de clienti sai, decat cu acordul explicit al acestora.
toroshop.ro nu face publice datele furnizate de clientii sai. La solicitarea scrisa (e-mail, fax) sau telefonica a clientilor, datele furnizate sunt sterse din baza noastra de date.
toroshop.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru informatiile pierdute ca urmare a unor erori sau eventuale probleme de securitate ale serverului ce gazduieste site-ul nostru, sau a actiunilor unor terte persoane.
toroshop.ro isi reverva dreptul de a-si selecta clientii si sa refuze colaborarea cu clientii care manifesta comportament si limbaj neadecvat sau au in baza noastra de date comenzi anulate succesiv, facturi neachitate sau intarziate, livrari refuzate.
ATENTIE!
Toate materialele ( fotografii, video, postari) si datele clientilor ce au fost recompensati financiar in cadrul campaniei de fidelizare “RECENZII VIDEO” devin proprietatea deplina si oficiala a TORO SHOP S.R.L. (toroshop.ro Casa de comenzi) si vor fi folosite in campaniile noastre de promovare pe toate canalele de Social Media, Google, Websiteuri, etc…; in scopul de a convinge noi clienti sa vina catre noi.
2. Politica de retur
Important:
Pentru colete deteriorate sau care nu au fost livrate corespunzator, nu ne asumam raspunderea.
Returul se asigura pentru:
– produse livrate incomplet sau sunt defecte ta caror stare a fost sesizata pe avizul de insotire marfa. Formularele de retur completate fara a avea, in prealabil completat acest aviz, nu sunt luate in considerare. Formularul de retur se completeaza in termen de 24 de ore de la receptia marfii. Orice formular completat dupa acest termen, nu mai este luat in considerare.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat agreat, Urgent Curier, sau la punctul de lucru din Ramnicu Sarat. In cazul returului prin curier, costurile de transport vor fi suportate de catre cumparator.
Produsele returnate trebuie să fie insotite de certificatul de garantie in original si de copia facturii de achizitie.
Acest serviciu nu se aplica resellerilor care achizitioneaza produse din oferta toroshop.ro
In cazurile in care produsele returnate la sediul firmei noastre prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a avea in prealabil avizul in care se mentioneaza motivul refuzului si numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.
- Completeaza AZIVUL DE INSOTIRE A MARFII cu defectul sesizat si cere o copie curierului/transportatorului pentru a fi trimis impreuna cu formularul de retur pe adresa de e-mail: office@toroshop.ro;
- Completeaza Formularul de retur (aici) si trimite-l pe e-mail office@toroshop.ro in vederea returnarii produsului achizitionat.
- Dupa trimiterea formularului si confirmarea primirii formularului de catre un operator al toroshop.ro, se va emite un numar de retur. Acest numar se va mentiona pe documentul de transport a curierului care va ridica coletul.
- Ridicare coletului de catre curierul Urgent Curier se face in maxim 2 zile lucratoare in baza unui aviz telefonic prin care veti comunica ora de preluare a coletului.
- Atentie la expediere:
-sa aveti numarul de retur comunicat de unul dintre operatorii toroshop.ro pentru a-l trece pe documentul de transport;
-sa atasati in mod obligatoriu copia dupa factura si originalul certificatului de garantie al produsului;
-sa aplicati o eticheta care sa contine urmatoarele informatii:
Expeditor: ……………(numele si prenumele dumneavoastra/numele societatii)
Adresa: Str. ………….., Nr….., Oras………, Judet…………..
Destinatar: TORO SHOP S.R.L.
Adresa: Municipiul Bucuresti, Sector 2, Aleea Mozaicului, Nr.5, Camera 1, Bl.B7, Sc.B, Et.P, Ap.38
Numar Retur: ………..
Cumparatorul poate opta pentru una dintre optiunile de mai jos:
1) Produsele returnate se pot inlocui in termen de 10 zile, in functie de disponibilitate;
2) Banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs;
3) Retur bani in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre Videm-ieftin.ro, in contul indicat la completarea formularului.
Pentru comenzile achitate in avans, returul banilor se face in termen de maxim 30 zile, in contul din formularul de retur trimis de client.
Exceptii
Categoriile de produse care nu se pot returna, decat daca sunt sigilate in ambalajul original: Sisteme sanitare (Chiuvete si baterii chiuvete).
Nu se pot returna produse in urmatoarele situatii, decat daca sunt incomplete sau defecte:
a) Produsul care a fost adus pe “comandă specială” *(Comanda Speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar/client si care nu se afla in lista uzuala a Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar/client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala).
b) Produsul care nu mai are complet ambalajul original in care a fost livrat;
c) Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
d) Aparatele de aer conditionat care au fost montate sau alte obiecte care prezinta urme de utilizare (uzura, socuri electrice sau mecanice etc)
Atenție:
Produsele din comenzile speciale, ce au fost comandate la dimensiuni special cerute de client, nu pot fi returnate, din această categorie făcând parte: țigla metalică, tabla cutată, vata minerală și bazaltică, tencuieli decorative speciale, tâmplăria PVC, uși de garaj, rulouri, profilele decorative, șipca metalică, panouri sandwich.
3. Modalitati de livrare
– Livrarile se fac de luni pana vineri, intre orele 8:00-19:00;
– Conditiile de livrare impreuna cu alte detalii legate de livrare se confirma numai de catre un operator al toroshop.ro;
– Produsele comandate se livreaza utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.
Atentionare
La livrarea produselor va rugam sa verificati cu atentie cantitatea si starea acestora.
Nu vom fi responsabili în fața nici unei persoane sau institutii, care constata neconcordante privind cantitatea sau starea produselor, in afara prezentei delegatului(soferului).
Produsele sunt asigurate pe tot parcursul transportului, pana la livrare si receptie.
Livrarea se face prin firme specializate de curierat sau transportatori:
a) La adresa/santierul dumneavoastra.
*adresa indicata este in resedinta de judet. Pentru transportul in zonele care nu include aceasta arie, valoarea transportului va fi comunicata inainte de confirmarea comenzii (costul nu va include rambursul).
b) Masina cu descarcare. La solicitare, clientul beneficiaza, pana la locul dorit
*Pentru autoutilitara cu macara se achita 85 lei (TVA inclus) pentru adresele situate in resedinta de judet. Pentru alte zone, valoarea acestui serviciu va fi transmisa inainte de confirmarea comenzii (livrarea va include doar o descarcare). In acest caz, se va asigura un spatiu de descarcare fata de automacara de 6 metri;
* Pretul pentru descarcare mecanizata este de 25 ron (TVA inclus) pentru fiecare palet, livrarea minima fiind de 6 paleti. In acest caz, limita maxima este de 2000 kg si 10 metri fata de autoutilitara
Nota: Costul transportului in alte localitati, in afara celor aflate in resedinta de judet, se factureaza dus-intors de la sediul firmei noastre pana la adresa indicata de client.
Termenul de livrare: minim 24 de ore, maxim 30 zile de la confirmarea comenzii.
Termenul de livrare este influentat de disponibilitatii in stoc a produselor sau daca produsele se aduc aduc pe comanda speciala. Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar/client si care nu se afla in lista uzuala a Furnizorului sau cuprinde produse cu elemente tehnice atipice, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar/client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.
Livrarea produselor se face din momentul in care s-au confirmat toate detaliile comenzii (preturi, stocuri, modalitate de plata, termen de livrare) de catre unul din operatori toroshop.ro. Confirmarea comenzii se va face in maxim 2 (doua) ore de la receptionarea Comenzii de Produse prin e-mail, fax sau telefon.
Important
Daca la solicitarea clientului se modifica comanda dupa ce aceasta a fost validata de un operator toroshop.ro si confirmata de client, diferenta de valoare va fi achitata de client.
In cazul in care se renunta la comanda in termen de 1 (una) ora de la plasarea comenzii, fara ca aceasta sa fie confirmata de un operator toroshop.ro, nu se percepe nicio penalitate. Daca se renunta la comanda dupa confirmarea acesteia, avansul nu se restituie, fiind considerat plati daune interese pentru prejudiciile cauzate CASEI DE COMENZI.
Comanda se va livra printr-un curier/transportator agreat sau se va ridica de la punctul de lucru doar după achitarea integrală a facturii;
Paletii vor fi returnati:
In maxim 45 de zile de la data livrării.(returul se va efectua doar la adresa comunicata de consultantul de vanzari).
Nu sunt acceptati la retur paleti deteriorati sau de tipuri si dimensiuni diferite de cele menționate in documentele de livrare.
Atunci cand este posibil, returnarea paletilor se face la data livrării mărfurilor prin menționarea textului “returnat x paleti” pe documentele însoțitoare ale livratorului.
In cazul in care paletii nu sunt predati in termenul agreat nu se accepta returul, decât in baza unei anexe pentru cazurile speciale in care ambele parti agreeaza un termen anume înainte de livrarea marfii.
Contravaloarea paletilor returnati va fi restituita clientului in termen de 30 de zile de la data primirii documentelor justificative.
Important!
Costul de transport aferent returului de paleti si taxa de uzură* vor fi suportate de catre client.
*Valoare taxa de uzura = max. 3 RON/palet (val. fara TVA).
Situațiile speciale in care producătorul realizeaza returul de paleti vor fi comunicate de catre consultantul de vanzari la momentul ofertării.
4. Modalitatea de plata
a) ORDIN DE PLATA:
Doar in baza facturii proforme emise, in urma confirmarii telefonice a comenzii de catre un consultant de vanzari. In cazul produselor livrate la domiciliul clientului sau pe santier, plata facturii se va face integral, prin ordin de plata.
Pentru conturile in EURO, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb BNR din ziua facturarii.
Nota:
Orice comisioane in legatura cu tranzactiile efectuate prin banca (card, ordin de plata s.a.) pot fi instituite exclusiv de banca dvs. pe baza contractelor de card, cont curent s.a.
Neplata in termen de 24 ore a facturii de avans, da dreptul CASEI DE COMENZI de a refuza livrarea materialelor comandate si confirmate. In acest caz, avansul nu se restituie fiind considerat plati daune interese pentru prejudiciile cauzate CASEI DE COMENZI.
Plata se va face in:
Nr. conturi:
BT | IBAN RON: RO |