Retur produse
PENTRU COLETE DETERIORATE SAU CARE NU AU FOST LIVRATE CORESPUNZATOR, NU NE ASUMAM RASPUNDEREA.
Returul se asigura pentru:
– produse livrate care prezinta defecte calitative si a caror stare a fost sesizata pe avizul de insotire marfa. Formularele de retur completate fara a avea, in prealabil completat acest aviz, nu sunt luate in considerare. Formularul de retur se completeaza pe loc la receptia marfii impreuna cu delegatul de la producator semnat de ambele parti. Orice formular completat dupa acest termen, nu mai este luat in considerare.
Returul produselor se poate face doar prin serviciul de transport agreat de transportator, sau la punctele de lucru din Bucuresti pentru produsele livrate pe aceste zone. Pentru returul produselor care nu fac obiectul unor returi calitative costul returului este suportat integral de comparator. In cazul returului prin curier, costurile de transport vor fi suportate de catre cumparator.
Produsele returnate trebuie să fie insotite de certificatul de garantie in original si de copia avizului de insotire.
Acest serviciu NU se aplica resellerilor care achizitioneaza produse din oferta toroshop.ro
In cazurile in care produsele returnate la sediul firmei noastre prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca clientul a expediat produsul fara a avea in prealabil avizul in care se mentioneaza motivul refuzului si numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.
- Completeaza AZIVUL DE INSOTIRE A MARFII cu defectul sesizat si cere o copie curierului/transportatorului pentru a fi trimis impreuna cu formularul de retur pe adresa de e-mail: office@toroshop.ro;
- Completeaza FORMULARUL DE RETUR (aici) si trimite-l pe e-mail office@toroshop.ro in vederea returnarii produsului achizitionat.
- Dupa trimiterea formularului si confirmarea primirii formularului de catre un operator al toroshop.ro, se va emite un numar de retur. Acest numar se va mentiona pe documentul de transport a curierului care va ridica coletul sau a transportatorului.
- Ridicare coletului de catre curier se face in maxim 2 zile lucratoare in baza unui aviz telefonic prin care veti comunica ora de preluare a coletului.
- ATENTIE LA EXPEDIERE:
-sa aveti numarul de retur comunicat de unul dintre operatorii toroshop.ro pentru a-l trece pe documentul de transport;
-sa atasati in mod obligatoriu copia dupa factura si originalul certificatului de garantie al produsului;
-sa aplicati o eticheta care sa contina urmatoarele informatii:
Expeditor: ……………(numele si prenumele dumneavoastra/numele societatii)
Adresa: Str. ………….., Nr….., Oras………, Judet…………..
Destinatar: TORO SHOP S.R.L.
Adresa: Municipiul Bucuresti, Sector 2, Aleea Mozaicului, Nr.5, Camera 1, Bl.B7, Sc.B, Et.P, Ap.38
Numar Retur: ………..
Cumparatorul poate opta pentru una dintre optiunile de mai jos:
1) Produsele RETURNATE se pot inlocui in termen de 10 zile, in functie de disponibilitate;
2) Banii proveniti din stornarea produselor returnate se pot folosi pentru achitarea altui produs;
3) Retur bani in termen de maxim 30 zile de la primirea produsului de catre toroshop.ro, in contul indicat la completarea formularului.
Pentru comenzile achitate in avans, returul banilor se face in termen de maxim 30 zile, in contul din formularul de retur trimis de client.
EXCEPTII:
- Categoriile de produse care nu se pot returna, decat daca sunt sigilate in ambalajul original:
- Sisteme sanitare (Chiuvete si baterii chiuvete).
- Nu se pot returna produse in urmatoarele situatii, decat daca sunt incomplete sau defecte :
- Produsul care a fost adus pe „comandă specială” *(COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Beneficiar/client si care nu se afla in lista uzuala a Furnizorului, dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar/client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala).
- Produsul care nu mai are complet ambalajul original in care a fost livrat;
- Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc;
- Aparatele de aer conditionat care au fost montate sau alte obiecte care prezinta urme de utilizare (uzura, socuri electrice sau mecanice etc)
ATENȚIE: